Mé osobní plány a cíle na rok 2016

Taky si na začátku roku definujete, co vše chcete v tom roce uskutečnit? Raději se nebudu až tak moc ptát, … daří se vám to vše opravdu uskutečnit? Já sám mívám na začátku roku pokaždé hodně ideálů, co vše by bylo možné realizovat, … pak se ale divím, … že jen něco z toho se opravdu realizovalo. Proč ale, kdo za to může? Přiznejte si, jsou to jen vaše ideály, co vás vedly k tomu, stanovit si nějaké cíle. Proč jste je ale v předchozích letech nedodrželi?

Plány a cíle?

Zamýšlím se zpětně nad předchozím rokem, co jsem mohl udělat jinak? Určitě je toho hodně. Cítíte to taky podobně? Nemá cenu si nějak stěžovat, lepší je podívat se do budoucnosti, co vše by bylo možné změnit? Sám se nad tím občas zamýšlím, hledám cestu, co a jak dál. Zhodnotil jsem si předchozí rok, zkusím, si definovat svou cestu v následujícím roce 2016. Využiju přitom základ, který jsem, použil pro vyhodnocení roku 2015.

1) Fokus, koncentrace

Osobně sám cítím, že největší problémy mám v tom, dokázat se dlouhodobě soustředit na jednu myšlenku, za kterou bych dokázal dlouhodobě jít. Vím už, baví mě více vymýšlet něco nového, hledat možnosti, co by šlo nějak řešit. Rád rozjíždím nové věci. V okamžiku, kdy to potom přejde vše do běžného režimu, který se blíží k realizaci, nějak můj zájem opadá, … hledám si v té době už něco dalšího k možné realizaci. Já vím, určitě to není v pořádku.

Přiznávám, nedokážu se soustředit dlouhodobě na jednu věc, které bych se stabilně věnoval. Rád vymýšlím nové projekty, nadšeně se vrhnu do jejich realizace, … před jejich konečnou realizací mě to ale přestane často bavit, protože mě mezitím zaujme už naplno něco jiného. Naštěstí, k těm původním myšlenkám a projektům se stále vracím, když mě k nim napadne něco nového, co by šlo řešit jinak, než jsem původně myslel. Přeskakuji tak neustále mezi různými projekty, nemám ale kvůli tomu něco dokončit. Cítím, toto je můj velký problém, který bych měl v roce 2016 řešit. Zatím nevím jak na to, … snad tím že budu vždy věnovat věcem, které mě maximálně baví.

Plány a cíle na rok 2016

2) Základní zdroje příjmů

Své základní příjmy mám z naprosto jiné činnosti, než píšu sem na web Deník milionáře. Protože se to týká několika dalších lidí, nemůžu sem o tom napsat nic konkrétnějšího. Přiznávám ale, docela mě to nebaví. Je ale hodně těžké to pro mě po mnoha letech ukončit. Cítím ale, že mě to dosti svazuje a brání v dalším rozvoji. Přesto ale, bylo by vhodně s tím něco udělat, najít nějaké řešení vyhovující všem.

Plány a cíle na rok 2016

3) Být vidět

Být vidět, tak to může být pro každého něco jiného. Přesněji, každý může mít k tomu jiné prostředky. Sám osobně na to nerad používám jakoukoliv placenou reklamu. Předpokládám, že to tak bude i v letošním roce. Mou cestou ke zviditelnění jsou weby, ke kterým se lidé dostanou zejména z vyhledávačů. Webů mám přitom několik, navzájem provázaných. Většina z nich je ale zanedbaná, skoro až bez obsahu, bez pravidelné aktualizace. Přitom ale cítím, že právě weby jsou na počátku mých příjmů, protože právě hlavně z webů získávám své zákazníky. Budu muset proto dát letos vše do pořádku, vše zprovoznit a aktualizovat. Bude to proto také můj nejdůležitější úkol pro nejbližší období. Protože vše je právě na tyto weby vázáno.

Plány a cíle na rok 2016

4) Navázat kontakty

Jak se někdy tvrdí, nejcennější je seznam kontaktů. Nemusí se přitom jednat jen o kontakty na zákazníky. Stejně důležité jsou i kontakty na lidi, se kterými bych mohl spolupracovat. Kontakty na zákazníky získávám na webu, kde mají možnost se registrovat do mého seznamu email adres. Cítím ale, že v tomto nejsem až tak moc důsledný. Principy znám, sám je ale v praxi nepoužívám. Nutno změnit, zavést to vše do praxe.

Plány a cíle na rok 2016

5) Afilliate

V předchozích letech byl Affiliate můj významný zdroj příjmů. Byl to pro mě taky zdroj inspirace, co a jak dělat. Současně ale, je to pro mě také i zdroj velkého zklamání. Poznal jsem totiž, že často bývá za reklamními kampaněmi jen touha vytřískat z lidí co nejvíce peněz, i když často na veřejnosti hlásají autoři něco jiného. Nelíbí se mi některé reklamní kampaně, které tlačí lidi do rozhodnutí koupit, kde se snaží lidi doslova utlouct argumenty, že jestli si to okamžitě nekoupí, budou do smrti litovat.

Nabízím jako Affiliate partner zejména různé infoprodukty. Cítím ale, ty mají u mnoha lidí docela špatnou pověst. Stále věřím tomu, že infopodnikání je dobrá cesta, kterou ale dokázali někteří „podnikatelé“ svými praktikami zkazit. Cítím ale, ti největší zlatokopové, co si myslí že dokážou zbohatnout na nedokonalých videích, za které chtějí několik tisíc, že už pomalu mizí.

Ano, mám díky Affiliate příjmy, sám ale nikoho nepřesvědčuji, nic nikomu nevnucuji. Spíše jen seznamuji lidi s tím, co existuje, co se kde nabízí. Lidé, kteří se dostanou ke mně, jsou už rozhodnutí koupit. Přesto (a proto) jsem se rozhodl pečlivěji vybírat kampaně, které budu jako Affiliate partner podporovat.

Affiliate není pro mě jen zdroj příjmů. Je to pro mě současně i zdroj inspirace, co a jak dělat. A také zdroj kontaktů. Díky Affiliate jsem také vidět já sám, díky Affiliate mě dost lidí zná. Jako Affiliate partner jsem měl také možnost seznámit se osobně s mnoha lidmi, kteří jsou v dnešní době v tomto oboru na špici. Hlavně proto budu v Affiliate dále pokračovat.

Plány a cíle na rok 2016

6) Vlastní produkt (služba)

Vše, co je výše uvedeno, jsou zbytečné kecy, dokud nebudu schopen nabídnout lidem něco, co mi vydělá nějaké peníze. Možná až dlouho jsem něco takového hledal, je na čase to už nabídnout lidem. Až dosud jsem se hlavně učil to, co bych mohl lidem dále nabídnout. Také jsem hledal možnosti, jak to lidem nabídnout.

Mám už připravenou řadu produktů, které spolu navazují, které spolu často souvisí a navzájem se doplňují. Spojovat je bude téma využití internetu pro podnikatele. Já vím, tohle už je tu v několika variantách. Já se chci ale zaměřit na oblasti, které jsou stále spíše přehlížené. A hlavně, dělat to jinak, zaměřit se hlavně na praxi. Dát lidem konkrétní návody, co a jak dělat, krok za krokem.

Mou cílovou skupinou budou hlavně malí podnikatelé a živnostníci. Za 26 let svého podnikání a dlouholeté praxe s internetem jsem schopen jim ukázat, jak zavést do podnikání využití internetu. Já sám jsem začal podnikat jako tvůrce ekonomického systému, který byl také určen pro stejnou cílovou skupinu. Tentokrát jim chci nabídnout systém pro podnikání na internetu.

Co ale rozhodně dělat nebudu, je styl propagace a prodeje, který jsem kritizoval v sekci o Affiliate. Počítám samozřejmě s možností propagace novými metodami reklamních kampaní, rozhodně ale nebudu tlačit na rychlé rozhodnutí koupit okamžitě. Nebudu také tlačit omezenou dobou prodeje, nebudu se vnucovat nesmyslnými a předraženými bonusy. Obecně, budu se snažit zaujmout své zákazníky jinak, než jak se nabízí dnes infoprodukty.

Plány a cíle na rok 2016

Milionářem za rok?

Přemýšlel jsem nad tím, co a jak dělat letos jinak. Cítím, už delší dobu se plácám totálně mimo. Cítím, chtělo by to jít si pevně a dlouhodobě za svým cílem. Nevím, kde je problém, rozhodně se mi to nedaří. Analyzoval jsem své možnosti a plány, co v letošním roce změnit, na co se zaměřit. Postupně mi z toho začal vznikat možná dosti šílený plán. Hlavní myšlenkou je otázka, je možné se stát za rok milionářem? Je to realizovatelné bez jakýchkoliv podvodů a nekalých praktik i pro běžné lidi, kteří si půjdou za takovým cílem? Proč zrovna milionářem? Protože je to pěkné a magické číslo. Je to číslo, které je zajímavé dát si za cíl.

Plány a cíle na rok 2016

Tento web má název Deník milionáře, když se ale podívám zpět, k tomu deníku to má hodně daleko. Nemyslím si, že by to někdy byl opravdu deník (každodenní zápisy), rozhodně bych sem chtěl psát častěji. Ukázat veřejně lidem, co a jak dělám, jaká je ta má cesta k milionu. Něco, jako reality show. Ukazoval bych, co a jak dělám, jaké kroky k tomu milionu dělám, co se mi nepovedlo, co mě naopak posunulo dále. Zajímalo by vás něco takového? Budu rád za jakékoliv komentáře, rád bych to dělal vše právě i na základě reakcí čtenářů Deníku Milionáře.

Mohlo by vás také zajímat:

Tohle mě zaujalo 🙂

ANO, mám zájem vstoupit mezi VIP čtenáře tohoto webu, kterým jsou občas a nepravidelně zasílány další zde běžně nepublikované informace, zejuména z oblasti moderního podnikání na internetu. Získám tím větší přehled o dané problematce. Souhlasím, že tyto informace jsou pro mě z-DAR-ma! ZDE najdete podrobnější informace.

Nebude vám chodit žádný SPAM, budete mít možnost se kdykoliv okamžitě odhlásit.

Updated: 13/01/2017 — 00:40

2 komentáře

Add a Comment
  1. Ahoj Petře, četl jsem článek a říkal jsem si, jestli už ti konečně dojde, že …

    „6) Vlastní produkt (služba) Vše, co je výše uvedeno, jsou zbytečné kecy, dokud nebudu schopen nabídnout lidem něco, co mi vydělá nějaké peníze, …

    Já jsem si to uvědomil asi tak před rokem, že si affiliate sice vydělává peníze, ale člověk podporuje cizí podnikání místo toho, aby podporoval vlastní. Takže ti přeju dostatek fokusu na vlastní produkty 🙂

    1. Ahoj,
      samozřejmě máš pravdu. Jak už jsem tu napsal, já to Affiliate bral dost jako zroj informací, co a jak dělat. Nechtěl jsem ze sebe dělat vola, co nabízí a prodává něco, co sám nezná. Myslím si že mi to dost pomohlo, navíc jsem se seznámil osobně s dost lidma, kteří v tomto něco znamenají. Využil jsem docela dobrý čas, kdy se to vše ještě rozjíždělo. Teď už jede dost infoproduktů své kampaně naprosto samostatně, bez Affiliate partnerů. No jo, nahnali jsme jim do adresáře už dost lidí, už nás nepotřebují. Nenadávám na to, jednou to muselo přijít, naštěstí to neplatí ve všech kampaní. Je už prostě na čase, začít dělat něco vlastního. Blbý u mě navíc je ještě i to, že na tom nejsem až tak finančně vázaný, abych to rozjel.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Deník (budoucího?) milionáře © 2014