Autocenzura v praxi

Vždy si za svými názory plně stojím. Nyní jsem byl ale donucen skrýt některé okolnosti, abych nedělal zbytečně někomu jiném reklamu. Případně, abych jej nepoškozoval a on neměl možnost mě žalovat za vyzrazení pravdivých skutečností. V následujícím textu jsem ptoto některé části cenzuroval, některé texty jsem nahradil hvězdičkami. Kdo ví o co se jedná, snadno pochopí. Následující text je mé vyjádření ke službě, kterou jsem, si zaplatil. Váhám, zda splnila mé očekávání. Možná mě posunula o kousek dál, Například v poznání, jak by se to dělat němělo, co by bylo možné dělat jinak a lépe. I taková zkušenost je přece dalo by se říct k nezaplacení.

******, *** oficiálně skončilo, teď už je na každém z nás co si z toho vezneme a jak to vše využijeme. Přiznám se ale, já osobně jsem dosti zklamaný. Například tato sekce. Původní sliby „budu tři měsíce odpovídat na vaše dotazy“ se zdá býti jinou realitou, než kterou zde vidím. Pokud počítám správně, je tu 18 dotazů, na které zatím není žádná reakce. Tu v současné době vidím naposledy před 18 dny. Přiznám se, já osobně bych se mnohem více snažil své zákazníky uspokojit. Snažím se to ale pochopit. Chápu, peníze jsou už na účtu, garance kvality dávno vypršela, tak proč se stresovat s nějakýma zbytečnýma dotazama otravných zákazníků?  Důležitější přece je vymyslet něco novýho, jak z lidí vytřískat další peníze.

Já osobně zjišťuji možnosti info marketingu asi tak šest let. Pořád mi ale, stále mi něco chybělo, stále jsem si myslel, že zákazníci budou chtít více, než jim budu schopen dát. Proto jsem se do *** přihlásil. Čekal jsem, že tu najdu ty poslední informace, jak to vše spojit dohromady. Čekal jsem tu například podle úvodních slibů, že tu najdu informace, jak dát na své stránky možnost platební brány. Jak propojit svou nabídku s Facebookem. Ano, dočkal jsem se. Bylo mi sděleno, že to je jiný placený produkt pod jménem ***** ****. Opravdu, jsem čekal něco jiného, … Mé poznání z *** proto je, toto je příklad jak by se to dělat nemělo. Chystám svou, dalo by se říct vlastní variantu ***. Svých zákazníků si tam budu rozhodně více vážit.

The Author

Petr Ozogán

Hledám nové cesty a možnosti v podnikání.

1 Comment

Add a Comment
  1. Martina Otřísalová

    jo jo souhlas, zrovna se potýkám se stejnými pocity,

    jako lidé, které si koupí značkové zboží s viditelným logem
    za nemalé peníze

    a pak zadarmo dělají reklamu:-*

    tím médiem jste myslel f c b tuším
    zdravím martina

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Deník (budoucího?) milionáře © 2014