Chlapská zásilka přenesla projekt úspěšný v zahraničí a staví na přístupu k zákazníkovi

Porota jarního StarCube Show vyhodnotila na druhém místě projekt Chlapskazasilka.cz. Ten není inovativní, alespoň ne globálně. Porovnat jej můžete například s Manpacks.com. Staví na přenesení úspěšného projektu zahraničního do místního prostředí a na specifickém image. Chlapská zásilka může už pochlubit platícími zákazníky. Po dvou týdnech od spuštění jich prý měla padesát, po šesti týdnech mají osmdesát. Na pokrytí pevných nákladů jich údajně stačí sto šedesát.

Čtěte dál (odkaz na plný text): http://startup.lupa.cz

Můj názor:
Toto je už sice starší text, váže se ale ke včerejčímu odkazu popisujícímu u nás dosud nezvyklý projekt zasílání mužského prádla. Líbí se mi, že i když je to napodobení zahraniční myšlenky, je to zkoušeno i u nás. A jak je známo, ne vše češi tupě dle zahraničních vzorů přijmou.

A jaký je váš názor? Myslíte si že je to zajímavé, podnětné? Inspirovalo vás to k něčemu? Pokud ano, napište i vy svůj názor do komentáře.

The Author

Petr Ozogán

Hledám nové cesty a možnosti v podnikání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Deník (budoucího?) milionáře © 2014