MIO živě: radost sdílení

Živě, to je optimistické slovo. Zejména, když se poukazuje, že se žije někde na konkrétním místě. Tentokrát se „Žilo“ v Brně na výstavišti na akci Davida Kirše. Pro mě to byl současně i návrat na známá inspirující místa, návrat ve vzpomínkách na dobu, kdy jsem tam několik roků vystavoval na Invexu. Už je jiná doba, tentokrát jsem tam byl okouknout, jak se dá taky v současné době podnikat. Těšil jsem se na to, současně jsem se toho i obával. Obojí se splnilo. Na každém samotném ale záleží, co si ze života vezme pro sebe, co na sebe nechá působit. David Kirš je totiž osoba, kterou lidé buď nenávidí, nebo obdivují. Lidí mezi tím (pokud znají co dělá) je zřejmě dost málo. Proto jsem taky napsal o tom, jak jsem si to užil já a jaký mám na vše svůj názor.

Prodej svůj talent, nový program Davida Kirše

David Kirš v současné době (20/02/2016) spustil nový program, který je nástupce jeno Milionového impéria z roku 2012. Vše přepracoval a doplnil. Pokud proto hledáte nové možnosti v podnikání, možná by vás to mohlo zajímat. Já osobně jsem Milionovým impériem prošel, vydělal jsem díky zkušenostem v něm získaných několik stovek tisíc korun. Budete lepší než já?

Prodej svůj talent - LIVE TRAINING dva akční dny naživo v Brně
Podrobné informace o programu (včetné mého názoru, zda se vyplatí do něj vstoupit) na www.KupInfo.cz
Jak dokázali ostatní prodat svůj talent, Ebook zdarma (126 stran): Milionové příběhy
Registrace na bezplatný seminář na www.ProdejSvujTalent.cz
Podrobné informace o programu na www.ProdejSvujTalent.cz
Vstup do programu (přihláška) na www.ProdejSvujTalent.cz
Co vše řekl David Kirš o programu Prodej svůj talent na prvním zdarma dostupném semináři? Můžete si přečíst ZDE.

728x60.jpg

Jeli jsme dva. Společnost mi dělala Táňa, o které jsem předtím už slyšel, nikdy jsme se ale předtím neviděli. Možná právě i tohle symbolicky charakterizovalo celou akci. Setkání lidí, kteří se sice neznají, jsou tam ale se společným cílem, potkat se tam se stejně naladěnými lidmi, něco se dozvědět.

Možná by bylo vhodné napsat, co to bylo za akci. Tentokrát použiji definici, kterou jsem uváděl lidem, kterým jsem neměl zájem vysvětlovat další podrobnosti. Ta zní, že to bylo setkání lidí, co se zajímají o moderní podnikání na internetu. Tu druhou a specifičtější definici uvedu v některém dalším textu, kde se na vše podívám z naprosto jiné strany.

Čekaly nás dva dny přednášek. Bylo nás tam skoro tisíc lidí. Viděl jsem tam různé typy lidí. Někteří v saku a kravatě, jiní zase jen v šortkách. Každý měl určitě také s podnikáním na internetu různé zkušenosti. Většinou jsme tam byli, abychom se dozvěděli něco nového, abychom dostali nějakou tu kuchařku, jak na to. Nebylo ale zase až tak jednoduché se tam dostat. Teda pro mě. Já nebyl na seznamu registrovaných. Zajímavé, … ale visačka s mým jménem byla připravená. Pochybuji že jsem byl na seznamu VIP, tam jsem se nehledal.

Hned v úvodu se potvrdily mé obavy. Nesnáším, když mě někdo nutí, abych propukl v davové šílenství a začal tleskat, když nějaký „guru“ začne jako šašek tancovat na pódiu. Omlouvám se za ta slova, takhle to já cítím, tohle je prostě značně mimo mou komfortní zónu. Chápu ale, nabudí se tím atmosféra, o to tu šlo.

http://www.youtube.com/watch?v=WFgY7kVj6Yg

Autor YouTube videa: novamyslenka (Ivan Doubek)

Přednášky, kterým opět dominoval David Kirš byly také dosti nezvyklé. Nebyly jen o podnikání, byly také (a první den zejména) o celkovém přístupu člověka k ostatním. Byly o nalezení vlastních hodnot a cílů, kterými se chce kdo ubírat. Zjednodušeně, nalezení té správné cesty, kudy se dále vydat. Chápu, takové věci někteří lidé těžko snáší. Raději by se vrhli na to pořádné podnikání, jsou to praktici a jakékoliv filozofie je podle nich zbytečná.

Autor YouTube videa: 777nevim

Výše uvedené pojetí podnikání vychází z tématu kurzů, které David Kirš pořádá, kterými také většina účastníku prošla. Ten hlavní, díky které se tam lidé hlavně setkalo se jmenuje „Miliónové impérium“. Má za cíl ukázat lidem, že každý má na to, aby mohl vydělávat peníze díky infomarketingu. A někdo prý může na tom vydělat i ten milion korun. Proto tam bylo tolik lidí, každý o tom sní, některým se to třeba opravdu povede.

Běžných podnikatelských přednášek u nás už proběhlo plno. Tahle akce ale byla naprosto jiná. Zde bylo možné podívat se na vše z naprosto jiného pohledu. Dalo by se říct zjednodušeného. Přesto však, bylo to určitě hodně o marketingu, jak to v dnešní době dělat, jak si nacházet (a hlavně udržet) díky novým postupům zákazníky. Vše je založeno na vytvoření obsahu, který je nabízen ve zjednodušené variantě zdarma, za „příplatek“ pak plná neomezená varianta. Výše uvedené postupy znám už delší dobu, bylo ale zajímavé vyslechnout si to vše takto souhrnně s uvedením českých příkladů a ukázek reálných výsledků.

Stačilo pozorně naslouchat, porovnávat to se svými zkušenostmi, zamýšlet se nad tím, proč můžou být jiné výsledky. To prostředí tolika lidí může mít určitě skoro na každého velký vliv. Já jsem si také uvědomil, co by se mohlo dělat jinak, co jsem už sice dávno věděl, pořád jsem si to ala nedokázal přiznat, sjednat nápravu. Podařilo se mi také zřejmě odhalit zdroj mých problémů se soustředěním se v některých situacích. Moderně se tomu totiž nyní už říká „prokrastinace“. Kdybych se dozvěděl jen tyhle dvě věci, kdyby nebylo už nic jiného, už i tohle mělo pro mě velký význam.

Na akci byli lidé různého zaměření. Stačilo se dát s kýmkoliv do řeči a bylo možné často nalézt společné styčné body, nebo vzájemnou inspiraci. Nebyli to ti lidé znechuceni osudem, kdy se nic nedaří (takových je stále čím dál více). Byli to lidé, kteří měli snahu najít si třeba i něco nového, co dosud nedělali. Hledali řešení, což je moc důležité. Uznávám, ne každému se to povede, rozhodně je ale lepší něco zkusit, než jen nečinně čekat.

Hlavním heslem akce pro mě bylo sdílení. Vlastně ne jen pro mě, bylo to často používané slovo. Každý měl možnost sdílet své názory a myšlenky s ostatními. Bez toho by to určitě nebylo ono, byla by to pak běžná tuctová akce, kdy si člověk vyslechne nějaké kecy, které mu po krátké době z hlavy vyprchají. V souvislosti s tím, byl jsem také rád že jsem tam nebyl sám. Nemyslím tím ten dav tisíce lidí, naopak mám na mysli Táňu, se kterou jsme do Brna přijeli společně. Na některé věci jsme měli shodné názory, na další jsme pak spolu hledali nějaké řešení. Být tam naprosto sám, rozhodně bych si to tak neužil.

Celkově hodnotím akci kladně, i když jsem měl značné výhrady k davovým akcím, které mi v takovém množství lidí nevyhovují. Našlo by se i plno dalších věcí, na které můžu mít jiný názor. Dokonce mám už o tom připravený samostatný text, připravený na základě toho co se událo po MIO živě, z rozhovorů s několika lidmi na akci a z pátrání na internetu. Nejspíše ho ale nechám v šuplíku. Proč si kazit náladu, nic tím nezměním, lidi které by to mělo zajímat, to pochopí nejspíše až později. Napovím jen, ten text nese název „Nejsem ovce v tupém stádě“ :-), zamýšlím se v něm o významu Miliónového impéria. Myslím si, že jsem po MIO živě odhalil jeho pravý význam, ten ale zná jen špička lidí nahoře, v kabině toho letadla :-(. Přesto ale, i nadále si myslím, že se dá od Davida Kirše naučit hodně věcí o podnikání. Plno věcí je tam ale skrytých, které to běžné stádo vůbec nevidí (nechce vidět). Proto jej i nadále sleduji. Toto je můj názor, samozřejmě s ním můžete nesouhlasit.

Napsali jiní o MIO živě:

Mohlo by vás také zajímat (napsal jsem jinde):

Tohle mě zaujalo 🙂

ANO, mám zájem vstoupit mezi VIP čtenáře tohoto webu, kterým jsou občas a nepravidelně zasílány další zde běžně nepublikované informace, zejuména z oblasti moderního podnikání na internetu. Získám tím větší přehled o dané problematce. Souhlasím, že tyto informace jsou pro mě z-DAR-ma! ZDE najdete podrobnější informace.

Nebude vám chodit žádný SPAM, budete mít možnost se kdykoliv okamžitě odhlásit.

The Author

Petr Ozogán

Hledám nové cesty a možnosti v podnikání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Deník (budoucího?) milionáře © 2014