Proč (ne)můžu(?) doporučit koupit EliteMarketing WEB (aktuální žhavé info)

EliteMarketing WEB, Pavel HrdličkaVidím dnes na Facebooku, jak se poměrně dost lidí snaží na poslední chvíli doporučit komukoliv Revoluční EliteMarketing WEB. Dnes večer je poslední webinář, zítra je poslední den prodeje (už podruhé). Docela by mě zajímalo, kolik lidí z těch, co EliteMarketing nabízí, si jej také důkladně prošlo a prověřilo? Kolik z nich to nabízí jen proto, aby dostali provizi za zprostředkování? Nejsem jako oni. Já si raději vše projdu a zvážím, jestli se mi to vyplatí to koupit. Pár lidem jsem už dokonce zakoupení EliteMarketing WEBu nedoporučil.

Zabývám se analýzou potřeb prodejního webu už delší dobu. Věcí, které se toho týkají, je opravdu hodně, ani já sám nemám vše do praxe zavedeno. Baví mě totiž zejména zjišťovat, co je nového, jaké jsou nové trendy, co s čím souvisí. Stále tak například čekám na již dříve zde zmíněný MIO web, který má velkou šanci zaujmout významné místo v použitelnosti u neprofesionálních uživatelů.

EliteMarketing WEB, Pavel Hrdlička

Zkoušel jsem EliteMarketing WEB osobně testovat, zda by mohl být pro mě vhodný. Jsem už zvyklý na různé vizuální vývojové nástroje, určitě mám už také určité znalosti s WordPressem. Zajímalo mě proto, nakolik je uvedený systém revoluční, jak se uvádí. Došel jsem k závěru, že ANO, HODÍ SE pro ty, co již mají představu, jak by mohl jejich nový web vypadat. Těm bude systém v mnohém přínosný, protože jim dovolí poměrně rychle převést jejich představy o moderním vzhledu webu do praxe. Naopak JE NAPROSTO NEHODNÝ pro ty, co si myslí, že dostanou nový systém, který vyřeší vše sám za ně. Je totiž nejprve nutné ujasnit si, jak by měl nový web vypadat, aby splňoval moderní požadavky na současný prodejní web. Ostatně i dnešní recenze několika webů, které Pavel Hrdlička posuzoval, měla k dokonalosti většinou k hodně daleko.

Přemýšlel jsem, jak podpořit takové zájemce o EliteMarketing WEB, kteří si nejsou jisti, zda by to vše zvládli, třeba i za pomoci technické podpory. Rozhodl jsem se proto právě tyto zájemce podpořit a nabídnout jim možnost dalších nezávislých konzultací nad rámec standardní technické podpory. Problematikou prodejních webů se zabývám dlouhodobě, mám zkušenosti například s vytvořením kontaktního formuláře, rozesíláním emailů pomocí SmartEmailingu, zprovoznění prodejní stránky ve FAPi. Navíc sleduji trendy, co vše by měl moderní prodejní web obsahovat. To vše jsem ochoten zájemcům dle dále uvedených podmínek ZDARMA poskytnout.

Než koupíte, mohlo by vás zajímat

Jak jsem už psal, vidím v těchto dnech na internetu dost nabídek, ve kterých je EliteMarketing WEB nabízen. Nejčastěji je to jen provizní odkaz na prodejní stránku, bez uvedení důvodů, proč ANO, proč koupit. Takoví lidé nabízejí vše, jak aby na tom vydělali, nezajímá je, jestli je to pro daného zájemce opravdu vhodné. Například, ještě že Jiří Vokáč Čmolík honí zrovna nějakou PUMU (MAT9) a nemá čas se EliteMarketing WEBem zabývat. Jdu jinou cestou. Přemýšlím nad tím, pro koho je co vhodné. Zabýval jsem se proto takto i EliteMarketing WEBem.

Slyším všude, jak je EliteMarketing WEB perfektní, jak s ním jde návrh webu „sám od sebe“. To ale není pravda! ANO, je to snadné, ale není to pro každého. Jsou prostě lidé, co se děsí nějakého nastavování a hledání koncepce, jak celý web uspořádat. Možná ani stále ještě neví, jak definovat celý prodejní proces, aby oslovili co nejvíce zákazníků. Případně na to vše nemají dost času, raději by to zadali někomu, kdo to udělá za ně. Nabízím proto svou spolupráci, kdy vám se vším pomůžu.

Tohle mě zaujalo 🙂

ANO, mám zájem vstoupit mezi VIP čtenáře tohoto webu, kterým jsou občas a nepravidelně zasílány další zde běžně nepublikované informace, zejuména z oblasti moderního podnikání na internetu. Získám tím větší přehled o dané problematce. Souhlasím, že tyto informace jsou pro mě z-DAR-ma! ZDE najdete podrobnější informace.

Nebude vám chodit žádný SPAM, budete mít možnost se kdykoliv okamžitě odhlásit.

The Author

Petr Ozogán

Hledám nové cesty a možnosti v podnikání.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Deník (budoucího?) milionáře © 2014