Víkendové Tatranské setkání výběru špiček InfoPodnikatelů - Deník (budoucího?) milionáře

Víkendové Tatranské setkání výběru špiček InfoPodnikatelů

EliteMarketing WEB, Pavel HrdličkaZhruba před měsícem jsem měl možnost zúčastnit se setkání několika špičkových InfoPodnikatelů v Tatrách a načerpat tam nové myšlenky a zkušenosti. Dostal jsem se tam mezi ně jako jeden z TOP prodejců produktu Conversion Academy Pavla Hrdličky. Hodně moc to na mě zapůsobilo, přišel jsem tam na nové zajímavé myšlenky. Hlavně ale, poznal jsem, že jdu cestou, která mě zajímá. A docela mě překvapilo, že nejsem až tak neznámý, jak jsem si až dosud myslel.

Motám se kolem InfoPodnikání už skoro dva roky. Stále a dosud jen jako Affiliate partner těch úspěšnějších. Původně jsem si myslel, že sám budu tvůrcem InfoProduktů, brzy jsem ale poznal, že nemá cenu pospíchat, že je lepší nejprve důkladně poznat, jak to vše funguje. Zaměřil jsem se proto nejprve zejména na zprostředkování prodeje. Snažil jsem se přitom pochytit co nejvíce informací, jak to vše funguje, jak je nutné postupovat, na co je nutné dát si pozor.

Zpočátku jsem možná ani nechápal, co a jak je nutné dělat. Sledoval jsem ale ty úspěšnější a snažil se je napodobit. Občas jsem ale narazil, že některé kampaně byly dostupné jen pro zvané Affiliete partnery. Mě ale nikdo neznal, proto jsem byl odmítán. Nemohl jsem nabídnout tisícovou databázi kontaktů, na kterou bych mohl zaslat nabídku nového „super“ InfoProduktu, který dokáže každého zbavit jeho problémů.

Nechtělo se mi vnucovat lidem ve své databázi stále nové a nové produkty, tvrdil jim, že něco nového je pro ně naprosto nutné si koupit. Jednou tohle, příští týden zase něco jiného. Hledal jsem proto nové postupy, jak i bez toho uspět. Možná to trvalo dlouho, postupně se ale mé výsledky zlepšovaly. Nejen že jsem byl trochu jako Affiliate partner znám, začaly také postupně stoupat počty zprostředkovaných prodejů. A to až natolik, že se mi podařilo být už několikrát mezi TOP prodejci některých produktů. A díky tomu jsem měl možnost strávit víkend v luxusním Tatranském hotelu ve společnosti několika dalších TOP prodejců.

Do Tater (na Štrbské Pleso) jsem jel vlakem sám. Ostatní jeli autem z Brna. Ani mi to nevadilo, přece jenom se cítím ve vlaku mnohem bezpečněji, než autem na silnici. Navíc, dlouhé cesty jsem využil k ujasnění si další cesty, kudy bych se měl ubírat. Cítil jsem totiž, že tohle by mohl být pro mě docela přelom a změna. Důvod, načerpat nové zkušenosti a jít jinou cestou. Až dosud jsem se totiž snažil stále jen zkoumat a hledat, co bych mohl vlastně dělat. A právě Affiliate partnerství mi k tomu dávalo hodně podnětů. Poznal jsem při tom, jak to dělají ostatní, učil jsem se, abych je mohl napodobit. Nejsem ten, který by se začal sebevědomě označovat za experta a začal ostatním něco ihned nabízet. Poznal jsem, že hodně z nich docela brzy skončilo. Možná jsem tím strávil dost času, snad ale můžu být díky tomu více připravený.

Kdysi jsem už v Tatrách byl, asi tak před 38 lety, … to jsem byl ještě mladý kluk a spal jsem tam jen tak ve spacáku skovaný někde v kleči. V noci ale pršelo, a my jsme z Tater rychle utekli dál do Slovenského ráje. Tentokrát mi nic takového nehrozilo. Čekal mě totiž luxusní hotel Kempinski, který je umístěný na břehu Štrbského Plesa. Navíc v zimě, takže pro mě v naprosto nezvyklý čas na něco takového. Zimu totiž nemám moc v oblibě, lépe se cítím spíše v létě.

Sešlo se nás tam celkem šest. Pro mě to byly sice známá jména, přesto jsem se s nimi setkal osobně většinou poprvé. Pavel Hrdlička, který měl celé setkání na svědomí, dále potom Jirka Mazur, Zdeněk Steiner, Martin Mažár, Jirka Svoboda, … ano a já. Většinou jsou známí jako velmi úspěšní InfopPodnikatelé.

(Ta fotka vznikla dlouho po půlnoci, kdy jsem se dozvídal pro mě dosud neznáné a užitečné skutečnosti důležité pro mé další podnikání)

Celé setkání bylo hodně neoficiální a já jsem tam měl zřejmě s InfoPodnikáním nejméně zkušeností. Proto jsem se snažil jich tam co nejvíce získat. Pátek začal společnou večeří, následně poté návštěvou blízké koliby, zakončeno debatou na hotelovém pokoji. Sobota, to byla zejména společná vycházka do místního okolí, večer pak pro změnu výjezd na diskotéku v Tatranské Lomnici, zakončeno následně opět dlouhou debatou na pokoji v hotelu.

Nejdůležitější pro mě ale bylo poznání, že jdu snad správnou cestou. Nejprve jako Affiliate partner poznat, co vše se Infoproduktů týká, až potom snad začít tvořit nějaký vlastní. Navíc, poznat lidi co se kolem toho motají, umožnit jim aby oni poznali taky mě. A právě, proto bylo pro mě to setkání důležité.

Dlouho do noci (pátek i sobota) jsme si povídali o tom, co nás všechny zajímá, tedy o infopodnikání. Díky tomu začínám spoustu věcí vidět i v jiných souvislostech. Stačí přitom jen několik detailů, které mi dříve unikaly, najednou se přede mnou otevírají nové možnosti. Poznal jsem, co a jak kdo dělá, co dalšího chystá.

Když se na to dívám s krátkým časovým odhledem zpět, každý z těch lidí, se kterými jsem se tam setkal, mi něco vnitřně dal, nějaké poznání a poučení do budoucna. Bylo toho více, hlavně spousta detailů, díky kterým jsem si uvědomil i další souvislosti, které mě dosud dříve nenapadly. Najednou mi dosud některé nejasné skutečnosti dávají smysl, najednou vím, co vše za tím je, proč to tak je. Přesto ale, zpětně mi utkvěly v paměti zejména dvě skutečnosti. Viz text dále.

Zdeněk Steiner mě překvapil poprvé už někdy v září minulý rok, kdy mě pozval jako Affiliate partnera do Brna na seznámení s jeho novým produktem EuroStock BusinesMasters, který se chystal spustit. Byl jsem moc příjemně překvapený. Netušil jsem, že má o mé existenci vůbec nějaké ponětí. Až dosud jsem totiž jako Affiliate partner zprostředkoval totiž jen jeden prodej. Vlastně, platí to stále, nic dalšího jsem mu mám dojen neprodal. Zdeňkovi jsem opravdu pomohl prodat za celou dobu, co působím jako Affiliate partner, jen jeden program. Přesto mě pozval, aby mi ukázal, co nového chystá. Věděl jsem, že tam jedu z Liberce do Brna stovky kilometrů jen na krátké setkání. Přesto mě dokázal Zdeněk překvapit tím, že věděl, co jsem zač, co dělám. A podruhé mě ještě více překvapil právě na tomhle Tatranském setkání. Probírali jsme tam, co kdo dělá, čím, se zabývá, jak se mu daří. A já jim tam na rovinu všem řekl, že dřu od rána do večera, snažím se, abych se nějak prosadil, … abych další lidi nějak zaujmul, … a on se mě potom zeptá: „A nějaký veselejší příběh bys tam neměl?“. A mě tam najednou došlo, že má vlastně pravdu. Že je nutné toho hodně změnit, že je nutné dělat to jinak.

Druhý velmi poučný a inspirativní příběh celého Tatranského setkání byl pro mě Martin Mažár (Minutový manažer a Expert na predaj), se kterým jsem strávil necelé dva dny společně na jednom pokoji. Jeho jméno jsem sice znal z různých webinářů, když jsme se tam ale setkali osobně, já ho opravdu nepoznal. O to více jsem ale měl možnost poznat ho potom dále. Je to člověk, který svým podnikáním žije, dokonce i na WC vyřizuje žádosti svých zákazníků a příznivců, aniž by to oni vůbec věděli. Je absolutně nadšený z možností využití Facoebook, zná spoustu detailů, jak si ho zotročit, aby pracoval pro něj. A rozhodně se mu to daří. Je vidět, že díky tomu co se snaží předat ostatním, tak i on má plno návštěvníků na webu. Navíc, plno komentářů a sdílení. Poznal jsem, že je to vše díky mnoha zdánlivě jednoduchým pravidlům, které ale mají v celku moc velkou sílu. A právě, některé z těch detailů se budu snažit zavést u sebe do praxe.

Doplněno 04/03/2015:
A jen tak mimochodem, Martin Mažár v těchto dnech spouští svůj online program Facebook naruby, ve kterém právě ty výše míněné postupy předává dál. Mě osobně to naprosto změnilo pohled na využívání Facebooku. Doporučuji proto každému se na Facebook naruby podívat (klikněte ZDE).

A co další, jak oni mě na Tatranském setkání ovlivnili? Pavel Hrdlička (který celé setkání zorganizoval) přísný praktik který si jde za svým cílem. Ale taky, určitě vzorný otec rodiny, který se i se svou ženou a několika dětmi odstěhoval na Kanárské ostrovy, odkud dále podniká. A dále taky Jirka Mazur, se kterým jsem se možná mohl kdysi už setkat v mém „minulém životě“ v Havířově, absolutní praktik zásady 80/20,který si chce udělat z letošního roku díky podnikání totální dovolenou. Další, Jirka Svoboda co snad opravdu myslí snad stále jen v číslech, porovnává hodnoty a možnosti.

Poznal sem ale taky, že sám se stále plácám na místě. Že je už na čase využít všech těch zkušeností a znalostí, vytvořit něco vlastního, co bych mohl lidem nabídnout. Naše další setkání bude v květnu, tam bych jim chtěl už ukázat minimálně základy svého prvního produktu. A právě cestou zpět domů jsem nad tím dosti dumal a ujasnil si celkovou koncepci. Najednou jsem přitom poznával, že to mám vlastně v hlavě už delší dobu, že to jen chtělo dát na papír. Na a teď už jen „stačí“ to vše ještě detailně rozpracovat, a hlavně realizovat.

Vím, že jsem sem už dlouho nic nenapsal. Ne že by nebylo co psát. Cítil jsem ale, že to stále není ono. Že jdou stále nějakou špatnou cestou, že stále vše jen zkoumám a hledám, aniž bych něco pořádného dělal. Rozhodl jsem se proto, dávat sem své nové poznatky z toho co dělám rozhodně mnohem častěji, než dosud. Hlavně proto, abych byl sám vnitřně nucený dělat hlavně něco rozumného, co vede k požadovanému výsledku. A snad, aby se i ostatní mohli z toho poučit. Aby poznali, co dělám, čím se zrovna zabývám.

Pokud vás zajímá, o čem sem chci v budoucnu psát, klikněte níže na možnost přihlášení mezi VIP čtenáře tohoto webu. Je možné, že budete mít díky tomu k dispozici podrobnější informace. Ne vše je totiž možné psát sem zcela veřejně, aby to bylo dostupné pro každého. K některým důvěrnějším informacím se dostanou pouze již uvedené přihlášení VIP čtenáři.

Tohle mě zaujalo 🙂

ANO, mám zájem vstoupit mezi VIP čtenáře tohoto webu, kterým jsou občas a nepravidelně zasílány další zde běžně nepublikované informace, zejuména z oblasti moderního podnikání na internetu. Získám tím větší přehled o dané problematce. Souhlasím, že tyto informace jsou pro mě z-DAR-ma! ZDE najdete podrobnější informace.

Nebude vám chodit žádný SPAM, budete mít možnost se kdykoliv okamžitě odhlásit.

The Author

Petr Ozogán

Hledám nové cesty a možnosti v podnikání.

2 komentáře

Add a Comment
  1. Zdravím Vás, článek jsem si přečetl s chutí, jak už dlouho ne. Taky jsem zkoušel nabízet infoprodukty výše zmíněných partnerů, a trochu jsem byl naštvaný, že moje databáze kontaktů se pomalu přesouvá k nim. Na druhou stranu jsem naštvaný sám na sebe, že se v hlavě ještě neposkládalo to puzzle, které jako celé sice krásně vidím, ale ještě to bude dost práce. Hotová řešení včetně kurzů EA, MIO, OAC, EMW mám taktéž za sebou, ovšem na Mioweb už jsem nedosáhl.
    Hlavně jsem chtěl pochválit tento článek a celé to hodnocení je naprosto v souladu s mými dlouhodobými zkušenostmi.
    S chutí jsem si přečetl i starší články a budu se těšit na další postřehy 🙂

    1. Ano, je to tak jak píšete. Autoři už mají plné databáze potencionálních zákazníků, může jim stačit když je pokaždé osloví přímo. A bude se tak nejspíš dít (a už se děje) u starších produktů. Myslím si ale, že zejména ty novější produkty se budou stále nabízet s pomocí Affiliate. Zajistí to totiž nárazově větší humbuk kolem, informovanost co největšího počtu lidí, a snad taky důvěru, když to bude najednou nabízet hodně prodejců.

      Já jsem se věnoval Affiliete hlavně proto, abych to poznal co nejdůkladněji i z této strany. Předpokládám, že zkušenosti rozhodně využiju u případných vlastních produktů.

      MioWeb, podle mě vynikající produkt, který má ale bohužel i své zápory. Hodně dlouho jsem s ním bojoval a odmítal ho, myslím si ale že jsem ho už pochopil a zvykl si na něj. Už brzy zveřejním nový web, kde ho použiju.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Deník (budoucího?) milionáře © 2014